Asiakaspalvelu 2.0

Lisää kuvia

Asiakaspalvelu 2.0
80,00 €

Saatavuus: Saatavilla

Kurssi päivitetty 22.2.2019


Tarvitsetko vahvistusta omaan asiakaspalvelutyöhön? Pohditko oman työpaikkasi asiakaskokemuksen kehittämistä?


Koulutus on suunnattu heille jotka haluavat kehittää omia palvelutaitojaan ja kehittyä entistä paremmiksi asiakaspalvelijoiksi.


Koulutuksen sisältö:



  • Asiakaspalvelun eri muodot

  • Asiakaskokemus ja sen kehittäminen

  • Asiakaspalautteen kerääminen ja hyödyntäminen

  • Omien palvelutaitojen ja asenteen kehittäminen


 


Opintojakson suorittaneiden palautteita


”Kurssi oli mielenkiintoinen ja antoi uusia näkökulmia asiakaspalveluun. Pidin kovasti kurssin sisällöstä, joka oli suoraviivaista sekä käytännönläheistä.”


”Uskon että pystyn nyt kehittämään asiakaspalvelutaitojani entistä paremmin koska osaan kiinnittää huomiota oikeisiin asioihin.”


”Aivan loistava asia oli google Formsilla tehtävä asiakastyytyväisyyskysely, jonka teinkin omalle yritykselleni. En ollut koskaan kuullutkaan siitä ja nyt aioin toteuttaa kyselyn omille asiakkailleni ja laittaa lomakkeen nettisivuilleni”


”Kurssi oli mielenkiitoinen. Vaikka olen pitkään tehnyt asiakaspalvelutyötä, sain silti paljon vinkkejä käytännön työhön.”


 


Opiskelutunnuksesi on voimassa kullekin kurssille 4 kk.

TAI
Kuvaus

Yksityiskohdat

Susanna Kulmala, merkonomi, tradenomi yamk, AmO, NTM, Maaseudun kehittäjän eat, Yritystoiminnan kouluttaja

Kasvoin yrittäjyyteen matkailualan perheyrityksessä. Olen toiminut vuosia asiakaspalvelun, myynnin ja markkinoinnin työtehtävissä. Opetusalalta kokemusta on yli 10 vuoden ajalta. Merkonomi ja Tradenomi tutkintojen lisäksi olen suorittanut ammatillisen opettajan, näyttötutkintomestarin sekä maaseudun kehittäjän erikoisammattitutkinnon opinnot. Tällä hetkellä suoritan työnohessa ylempää korkeakoulututkintoa.

susanna.kulmala(at)syo.fi

p. 010 8414 033

Arvostelut

Tuotteen asiasanat

Käytä välilyöntejä erottaaksesi asiasanat. Käytä puolilainausmerkkejä (') lauseille.